dimarts, 15 de desembre del 2009

Write, scrivere, ècrire, escriure, escribir

Com que m'havia acabat el llibre de Primo Levi, i no tenia cap totxo per carregar al bolso, he agafat l'única revista de teatre de BCN , a on escriu un bon amic. L'havia fullejat però no llegit, i avui, al metro, a les 7.40 del matí, estava immersa en una entrevista irreal i màgica a Albert Pla. Quin penjat!

He pensat que ja fa dos anys que aquest bon amic escriu allà, i que no havia destacat en cap moment que és bo en el que fa. Avui, he intentat llegir-ho des de fora, com si no fos d'ell, com si fos de qualsevol altre, i m'ha agradat. He pensat que era un jove escriptor que trobava paraules per definir situacions, aspectes i imatges, que jo no trobaria mai. He pensat que es naix amb el do de saber escriure, i al juny de fa uns quants anys, va néixer el que seria, a 2009, un bon escriptor. Avui somiaré que tirem endavant junts amb qualsevol projecte sobre la comunicació social, o alguna barreja estranya, o sobre el Raval mateixa, i que publicarem un llibre, ni que siga des de l'autogestió... donam temps, que jo no he nascut com a escriptora, però sempre em queda l'opció d'intentar-ho.

4 comentaris:

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Te quiero tatita. Aunque jo no piense que ese amigo tuyo de la revista escriba bien.

Ves pensando un título para ese libro que vamos a escribir sobre el Raval. Y ya que estás que tenga relación con esa investigación que acabará convirtiéndote en profesora de la universidad.

Y que yo pueda verlo a tu lado.
Un sello!

holler3 ha dit...

:)

Ruben ha dit...

¿Que no eres escritora? ¿Y que es ésto con lo que nos deleitas cada vez que vemos una actualización en tu blog?

Ánimo y sigue escribiendo, que aquí tienes a un fan que está a la espera de tu primer libro ... ;)

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Estoy de acuerdo. Tu también tienes el don. Y con práctica y lectura los dos podemos tirarlo para adelante.